Γόγολος: Η πολιτική ευθύνη στη Δ.Ε.Υ.Α. Ηγουμενίτσας δεν μπορεί να κρύβεται πίσω από δικαιολογίες – Αιχμές για τη διοίκηση και τα προβλήματα ύδρευσης
Με δημόσια τοποθέτησή του, ο πρώην υποψήφιος Δήμαρχος Ηγουμενίτσας Γόγολος Κωνσταντίνος Ιωάννης αναφέρεται στη στάση της πολιτικής ηγεσίας της Δ.Ε.Υ.Α. Ηγουμενίτσας και στο ζήτημα της πολιτικής ευθύνης.
Όπως επισημαίνει, στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ηγουμενίτσας, ο πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.Η. επέλεξε να αναφερθεί στον δημοκρατικά εκλεγμένο πρόεδρο της Κοινότητας Μαυρουδίου, όχι με πολιτικά επιχειρήματα, αλλά με αιχμή την επαγγελματική του ιδιότητα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη λέξη «τρίχες», γνωρίζοντας ότι ο πρόεδρος εργάζεται ως κομμωτής.
Σύμφωνα με τον ίδιο, πρόκειται για συμπεριφορά που δεν τιμά κανέναν, καθώς κάθε εργασία είναι αξιοπρεπής και κάθε άνθρωπος που υπηρετεί τα κοινά οφείλει να είναι περήφανος για το επάγγελμά του. Ο σεβασμός προς την εργασία δεν αποτελεί θέμα πολιτικής αντιπαράθεσης, αλλά στοιχειώδη υποχρέωση κάθε δημόσιου λειτουργού.
Τονίζει ότι η συγκεκριμένη τοποθέτηση ήταν ξεκάθαρα λανθασμένη, ωστόσο η ευθύνη δεν βαραίνει μόνο τον πρόεδρο της Δ.Ε.Υ.Α.Η.
Κατά τον κ. Γόγολο, μερίδιο ευθύνης έχει πρωτίστως η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, η οποία όφειλε να παρέμβει άμεσα, να αφαιρέσει τον λόγο και να ζητήσει την ανάκληση της προσβλητικής αναφοράς.
Ευθύνη, όπως αναφέρει, έχει και ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας κ. Νταής. Όπως σημειώνει, δεν είναι δυνατόν να αφήνεται μία τέτοια αντιπαράθεση να διαιωνίζεται επί ημέρες χωρίς καμία επίσημη παρέμβαση. Η δημοτική αρχή όφειλε από την πρώτη στιγμή να ζητήσει δημόσια την ανάκληση των λεγομένων, προστατεύοντας το κύρος των θεσμών και τον πολιτικό πολιτισμό του τόπου.
Ο κ. Γόγολος υποστηρίζει ακόμη ότι το περιστατικό δεν αποτελεί μεμονωμένο γεγονός. Όπως αναφέρει, η πολιτική ηγεσία της Δ.Ε.Υ.Α.Η. στους τριάντα μήνες που βρίσκεται στο τιμόνι της επιχείρησης έχει δημιουργήσει επανειλημμένα εντάσεις και προβλήματα αντί να δίνει λύσεις.
Υπενθυμίζει ότι κατά τη δημοτική περίοδο 2019-2023 η τότε αντιπολίτευση του Δήμου Ηγουμενίτσας ανέδειξε με συνέπεια τα προβλήματα της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης. Πολλοί από εκείνους τους δημοτικούς συμβούλους σήμερα αποτελούν τη νέα δημοτική αρχή, όπως και ο σημερινός πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.Η. Επομένως, τα προβλήματα ήταν γνωστά πριν ακόμη αναλάβουν τη διοίκηση.
Για τον λόγο αυτό, όπως σημειώνει, μέσα στους πρώτους έξι μήνες της θητείας τους θα έπρεπε να είχαν ξεκινήσει ουσιαστικές λύσεις. Αντί αυτού, τριάντα μήνες μετά, πολλά προβλήματα όχι μόνο δεν επιλύθηκαν, αλλά σε αρκετές περιπτώσεις έχουν επιδεινωθεί.
Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι οι πολίτες του Δήμου Ηγουμενίτσας στις τελευταίες δημοτικές εκλογές έκαναν την επιλογή τους, έκριναν τη διοίκηση της προηγούμενης δημοτικής αρχής και ανέθεσαν τη διοίκηση σε μία νέα.
Όπως αναφέρει, δεν μπορεί ύστερα από δυόμισι χρόνια διοίκησης να αναζητούνται συνεχώς ευθύνες στο παρελθόν.
Οι πολίτες ζητούν αποτελέσματα και όχι δικαιολογίες.
Μεταξύ άλλων, αναφέρεται:
- στα συνεχιζόμενα προβλήματα ύδρευσης στην Πέρδικα,
- στην έντονη δυσοσμία από τον βιολογικό καθαρισμό που εξακολουθεί να ταλαιπωρεί κατοίκους και επισκέπτες,
- στο πρόβλημα υδροδότησης του Μαυρουδίου που συνεχίζεται επί δεκαοκτώ μήνες,
- στα προβλήματα υδροδότησης στον Αργυρότοπο για τρίτη συνεχόμενη χρονιά,
- στις πολύωρες διακοπές νερού στον συνοικισμό των Μύλων στην Αγία Μαρίνα,
- καθώς και στις βλάβες που παραμένουν για ημέρες ή ακόμη και μήνες.
Ο κ. Γόγολος σημειώνει επίσης ότι οι πρόεδροι των τοπικών κοινοτήτων δεν έχουν ούτε την αρμοδιότητα να εκπονούν μελέτες ούτε να σχεδιάζουν έργα ύδρευσης. Παρ’ όλα αυτά, είναι εκείνοι που καθημερινά βρίσκονται αντιμέτωποι με την αγανάκτηση των πολιτών και σηκώνουν το βάρος της τοπικής κοινωνίας.
Όπως αναφέρει, αμείβονται με 200 έως 300 ευρώ τον μήνα, καλύπτουν μόνοι τους τα έξοδα μετακίνησης και τις τηλεφωνικές επικοινωνίες, ενώ άλλοι αμείβονται με 1.710 ευρώ τον μήνα και έχουν την αποκλειστική ευθύνη της διοίκησης.
Υπογραμμίζει ακόμη ότι τον πολίτη, τον επιχειρηματία και τον επισκέπτη δεν τον ενδιαφέρουν ούτε οι δικαιολογίες ούτε οι εσωτερικές αντιπαραθέσεις.
Τον ενδιαφέρει να ανοίγει τη βρύση και να έχει νερό. Τελεία και παύλα.
Δεν τον ενδιαφέρουν οι συγκρούσεις μεταξύ αιρετών ή η πολιτική ανεπάρκεια.
Τον ενδιαφέρει να έχει νερό. Τελεία και παύλα.
Δεν τον ενδιαφέρουν οι τεχνικές εκθέσεις ή οι διαπιστώσεις των τεχνικών.
Τον ενδιαφέρει να έχει νερό. Τελεία και παύλα.
Καταλήγοντας, ο κ. Γόγολος αναφέρει ότι όσοι αναλαμβάνουν θέσεις ευθύνης και αμείβονται για να διοικούν οφείλουν να αφιερώνουν όλες τους τις δυνάμεις στην επίλυση των προβλημάτων και όχι στη δημιουργία νέων εντάσεων.
Τέλος, σημειώνει ότι ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας κ. Νταής οφείλει να αναλάβει πλήρως τις ευθύνες του, καθώς τα περιθώρια των πειραματισμών έχουν εξαντληθεί και δεν μπορεί να παραμένει θεατής μπροστά σε τόσο σοβαρά ζητήματα που επηρεάζουν την καθημερινότητα των δημοτών.
Όπως τονίζει, ήρθε η ώρα να ληφθούν αποφάσεις και να γίνουν ουσιαστικές κινήσεις, γιατί η κοινωνία δεν περιμένει άλλες δικαιολογίες.
Περιμένει λύσεις.
Πηγή: Δήλωση του πρώην υποψηφίου Δημάρχου Ηγουμενίτσας Γόγολου Κωνσταντίνου Ιωάννη

0 Σχόλια