Επιμελητήριο Θεσπρωτίας: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πρόγραμμα κατάρτισης για το κλάδεμα και τον εμβολιασμό δενδρωδών καλλιεργειών

 

Επιμελητήριο Θεσπρωτίας: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πρόγραμμα κατάρτισης για το κλάδεμα και τον εμβολιασμό δενδρωδών καλλιεργειών

Ηγουμενίτσα, 2 Ιουνίου 2026

Το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση του πρώτου προγράμματος κατάρτισης με τίτλο «Κλάδεμα και Εμβολιασμός Δενδρωδών Καλλιεργειών», το οποίο υλοποιήθηκε από τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.) μέσω του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) Ιωαννίνων, έπειτα από πρωτοβουλία και σχετικό αίτημα του Επιμελητηρίου Θεσπρωτίας.

Η τελετή ολοκλήρωσης του προγράμματος πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 29 Μαΐου 2026, παρουσία του Προέδρου του Επιμελητηρίου Θεσπρωτίας κ. Αντώνιου Νικολάου. Ο Πρόεδρος συνεχάρη τους συμμετέχοντες για την επιτυχή ολοκλήρωση της κατάρτισής τους και τόνισε τη σημασία της διαρκούς εκπαίδευσης και της αναβάθμισης των δεξιοτήτων για την ενίσχυση της απασχόλησης και της τοπικής παραγωγικής δραστηριότητας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παραδόθηκαν στους καταρτιζόμενους οι Βεβαιώσεις Κατάρτισης, επιβεβαιώνοντας την επιτυχή ολοκλήρωση ενός προγράμματος που προσέφερε εξειδικευμένες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις στις καλλιέργειες εσπεριδοειδών, ελιάς, ακτινιδιάς και αμπέλου.

Το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας εξέφρασε τις θερμές ευχαριστίες του προς τη Δ.ΥΠ.Α., το Κ.Δ.Β.Μ. Ιωαννίνων, τους εκπαιδευτές και όλους τους συμμετέχοντες για την άριστη συνεργασία και την επιτυχή υλοποίηση της δράσης.

Παραμένοντας προσηλωμένο στη στήριξη της τοπικής οικονομίας και στην ενίσχυση των επαγγελματικών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού της περιοχής, το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας γνωστοποίησε ότι θα συνεχίσει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και να προωθεί δράσεις κατάρτισης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς εργασίας.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια