Ηγουμενίτσα: Στο τραπέζι νέα οδικά έργα και τουριστική ανάπτυξη στη σύσκεψη με Χατζηδάκη

Ηγουμενίτσα Στο τραπέζι νέα οδικά έργα και τουριστική ανάπτυξη στη σύσκεψη με Χατζηδάκη

 Σημαντικά ζητήματα που αφορούν τις υποδομές, την οδική ασφάλεια, την τουριστική ανάπτυξη και το μέλλον της Ηγουμενίτσας τέθηκαν στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 22 Μαΐου 2026 στην Ηγουμενίτσα, υπό τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, ο βουλευτής Θεσπρωτίας Βασίλης Γιόγιακας, ο Δήμαρχος Φιλιατών Παρασκευάς Βλάχος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ο.Λ.ΗΓ. Α.Ε. Θανάσης Πορφύρης, υπηρεσιακοί παράγοντες, καθώς και ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας Παναγιώτης Νταής, ο οποίος έθεσε στο επίκεντρο κρίσιμα έργα για την περιοχή.

Στο επίκεντρο η σύνδεση της Εγνατίας με τα ελληνοαλβανικά σύνορα

Ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην κατασκευή της οδικής σύνδεσης της Εγνατίας Οδού με τα ελληνοαλβανικά σύνορα, υπογραμμίζοντας ότι το έργο θα έχει σημαντικά οφέλη τόσο σε εθνικό όσο και σε οικονομικό επίπεδο, ενώ θα συμβάλει ουσιαστικά και στην αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης.

Όπως επισημάνθηκε, το πρώτο τμήμα του έργου αφορά την παράκαμψη της Ηγουμενίτσας, η οποία θεωρείται κομβικής σημασίας για τη βελτίωση των μετακινήσεων και την ομαλότερη κυκλοφορία.

Παράλληλα, τονίστηκε ότι η συγκεκριμένη παρέμβαση πρέπει να ενταχθεί στον ευρύτερο σχεδιασμό για τη διασύνδεση της Ηπείρου με την Ιόνια Οδό, μέσω της αναβάθμισης της εθνικής οδού Ηγουμενίτσας – Πρέβεζας, της αποτελεσματικής λειτουργίας της υποθαλάσσιας ζεύξης Πρέβεζας – Ακτίου, αλλά και της Αμβρακίας Οδού.

Τουριστική ανάπτυξη και παραλιακό μέτωπο

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, ο Δήμαρχος αναφέρθηκε και στις πρωτοβουλίες του Δήμου για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου της Ηγουμενίτσας, καθώς και στις προσπάθειες εξασφάλισης χρηματοδότησης για την υλοποίηση του έργου.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η παρέμβαση αυτή, σε συνδυασμό με έργα όπως η προστασία και ανάδειξη των παραλιών Δρέπανο – Μακρυγιάλι, η δημιουργία ορειβατικών διαδρομών και η λειτουργία νέων πολιτιστικών υποδομών, αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τις ήπιες μορφές τουρισμού στην περιοχή.

Master Plan Λιμένα Ηγουμενίτσας

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στο Master Plan του Λιμένα Ηγουμενίτσας, με τον Δήμαρχο να σημειώνει ότι ο Δήμος παρακολουθεί στενά τις διαδικασίες έγκρισης τόσο του Σχεδίου Ανάπτυξης όσο και της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (Σ.Μ.Π.Ε.), προχωρώντας στις απαραίτητες παρεμβάσεις όπου απαιτείται.

Η συνάντηση ανέδειξε για ακόμη μία φορά τη σημασία των μεγάλων υποδομών για το μέλλον της Θεσπρωτίας, με τις τοπικές αρχές να ζητούν επιτάχυνση των έργων που σχετίζονται με τις μεταφορές, την ασφάλεια και την ανάπτυξη της περιοχής.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια