Η Ακαδημία του Α.Ο. Πλαταριάς συμμετείχε με ιδιαίτερη χαρά στο 1ο Τουρνουά MANOS CUP, μια ξεχωριστή αθλητική διοργάνωση που συνδύασε το ποδόσφαιρο με τον φιλανθρωπικό σκοπό και το κοινωνικό μήνυμα της προσφοράς προς τον συνάνθρωπο.
Η ομάδα εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς τους συνδιοργανωτές, τον Ηρακλή Φιλιατών και την ΕΠΣ Θεσπρωτίας, για την τιμητική πρόσκληση και την εξαιρετική φιλοξενία που προσέφεραν σε όλους τους συμμετέχοντες.
Παράλληλα, αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους όσοι εργάστηκαν για την επιτυχία της διοργάνωσης. Η άψογη οργάνωση, το υψηλό επίπεδο συνεργασίας και ο φιλανθρωπικός χαρακτήρας του τουρνουά ανέδειξαν τις σημαντικές αξίες του αθλητισμού, της αλληλεγγύης και της κοινωνικής ευαισθησίας.
Το σημαντικότερο κέρδος της ημέρας ήταν τα χαμόγελα των παιδιών. Οι νεαροί αθλητές είχαν την ευκαιρία να αγωνιστούν, να διασκεδάσουν, να αποκτήσουν νέες φιλίες και να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες μέσα σε ένα ασφαλές και άρτια οργανωμένο αθλητικό περιβάλλον.
Ο Α.Ο. Πλαταριάς ευχαριστεί όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία του 1ου MANOS CUP και εύχεται η διοργάνωση να συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια, προσελκύοντας ακόμη περισσότερες συμμετοχές και μεταφέροντας ακόμη πιο δυνατά τα μηνύματα της αλληλεγγύης και της κοινωνικής προσφοράς.
Α.Ο. ΠΛΑΤΑΡΙΑΣ

0 Σχόλια