Η κατάσταση στην Εγνατία Οδό, ιδιαίτερα στο τμήμα της Ηπείρου, προκαλεί ολοένα και μεγαλύτερη ανησυχία στους οδηγούς. Τα τροχαία ατυχήματα έχουν γίνει σχεδόν καθημερινό φαινόμενο, ενώ ολοένα και περισσότεροι πολίτες εκφράζουν αγανάκτηση για τις συνθήκες που επικρατούν στον δρόμο.
Χιλιόμετρα ολόκληρα παραμένουν περιορισμένα σε μία λωρίδα κυκλοφορίας, με ατελείωτες σειρές από κολωνάκια – τα οποία σύμφωνα με οδηγούς μοιάζουν μεταλλικά ή ενισχυμένα – να έχουν καταλάβει μεγάλο μέρος του οδοστρώματος.
Σε αρκετά σημεία, κυρίως κοντά σε σήραγγες και κόμβους, οι εργασίες είτε προχωρούν με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς είτε δεν φαίνεται να εκτελούνται καθόλου, ενώ οι περιορισμοί παραμένουν.
Η νυχτερινή οδήγηση γίνεται ακόμη πιο δύσκολη και επικίνδυνη. Οι οδηγοί καλούνται να κινηθούν μέσα σε στενούς διαδρόμους, ανάμεσα σε κολωνάκια τοποθετημένα σε πολύ μικρή απόσταση το ένα από το άλλο. Οι αντανακλάσεις, τα διαφορετικά χρώματα, τα προειδοποιητικά κίτρινα φώτα που αναβοσβηνουν συνεχώς δημιουργούν έντονη οπτική κόπωση, ιδιαίτερα για όσους ταξιδεύουν κουρασμένοι ή σε συνθήκες πίεσης.
Χαρακτηριστική είναι προσωπική εμπειρία οδηγού, ο οποίος χρειάστηκε να ταξιδέψει επειγόντως προς νοσοκομείο αργά τη νύχτα, μετά από εξαντλητική εργάσιμη ημέρα. Όπως περιγράφεται, η διαδρομή εξελίχθηκε σε μία εξαιρετικά δύσκολη και στρεσογόνα εμπειρία, καθώς τα αμέτρητα κολωνάκια, τα έντονα φώτα και η συνεχής σήμανση δημιουργούσαν αίσθηση σύγχυσης και κόπωσης χωρίς τέλος.
Την ίδια στιγμή, οι οδηγοί συνεχίζουν να πληρώνουν υψηλά διόδια για έναν δρόμο όπου, σε πολλά σημεία, η κυκλοφορία διεξάγεται μόνο σε μία λωρίδα, με περιορισμένη ορατότητα και αυξημένο κίνδυνο ατυχήματος.
Το ερώτημα που τίθεται πλέον από πολλούς είναι σαφές: πόσα ακόμη τροχαία πρέπει να συμβούν και πόσα οχήματα να καταστραφούν ώστε να επανεξεταστεί η πρακτική των ατελείωτων περιορισμών και της υπερβολικής χρήσης πλαστικών κολωνακίων στην Εγνατία Οδό;

0 Σχόλια